در حال بارگذاری
معاون راه‌های روستایی خراسان شمالی:

محور اسفراین - بجنورد پرترددترین محور استان است

شماره خبر : 1661 - https://asreatrak.ir/short/VwJMq

معاون فنی و راه‌های روستایی خراسان شمالی گفت: بر اساس نسبت ترافیک به ظرفیت محور، بیشترین تردد در محور اسفراین - بجنورد و بالعکس و کم‌ترددترین محور در گراتی - صفی‌آباد و بالعکس به ثبت رسید.

به گزارش «عصر اترک» به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی، علی ربانی گفت: آمار ورودی خودرو به استان طی پنج ماه امسال ۴ میلیون و ۳۷۸ هزار و ۳۰۷ بوده که در مقایسه با سال قبل ۱/۰۶ درصد کاهش را نشان می‌دهد. 

وی ادامه داد: طی این مدت، خروج بیش از ۴ میلیون وسیله نقلیه از محورهای مواصلاتی استان به ثبت رسیده که حاکی از کاهش ۲/۸۹ درصدی است. 

معاون فنی و راه‌های روستایی خراسان شمالی اظهار کرد: بیش از ۴۷ میلیون و ۹۱۰ هزار تردد توسط ۵۱ دستگاه ترددشمار در محورهای مواصلاتی استان ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل یک درصد کاهش داشته است.

ربانی ادامه داد: بر اساس نسبت ترافیک به ظرفیت محور، بیشترین تردد در محور اسفراین - بجنورد و بالعکس و کم‌ترددترین محور در گراتی - صفی‌آباد و بالعکس به ثبت رسید. 

وی گفت: همچنین محور میامی - گرمه (گرمه) و بالعکس دارای بیشترین سهم (درصد) تردد وسایل نقلیه سنگین و محور صفی‌آباد - گراتی، بجنورد - آشخانه (بیدک) دارای بیشترین سرعت متوسط تردد بوده است. 

این مسئول محور صفی‌آباد - گراتی و بالعکس و محور جاجرم - امیرآباد (جاجرم) را دارای بیشترین درصد تخلف سرعت غیرمجاز ذکر کرد و افزود: طی این بازه زمانی، در محور چمن بید - آشخانه (چمن بید)، چمن بید - جنگل گلستان (چشمه خان) و بالعکس بیشترین درصد تخلف فاصله غیرمجاز ثبت شده است. 

به گفته ربانی طی پنج ماه امسال بیشترین محور پرتردد در شیروان - بجنورد و بالعکس با ثبت بیش از ۳ میلیون و ۱۵۹ هزار تردد ثبت شد. 

انتهای خبر/ رحمانی

 

0 نظر

ارسال نظرات